۱۴۰۳ پنجشنبه ۹ فروردین

قرارداد با مجتمع اقامتی نسیم مشهد مقدس

 بسمه تعالی

این قرارداد فیمابین کانون سردفتران ازدواج و طلاق به نشانی تهران، میدان ونک، ضلع جنوب شرقی، پلاك 1، طبقه 3، واحد 9 تلفن 88651869 با نمایندگی آقای علی اصغر زارعی که در این قرارداد طرف اول نامیده می‌شود و مجتمع اقامتی نسیم بسطامی واقع در مشهد مقدس خیابان خسروی کوچه آیت‌اله خامنه‌ای کوچه 14/12 پلاک 52  تلفن 05132285510 به نمایندگی آقای مجتبی بسطامی که در این قرارداد طرف دوم نامیده می‌شود جهت اسکان و پذیرایی از اعضا و کارکنان تحت پوشش کانون به شرح ذیل منعقد می‌گردد:

  • طرف دوم موظف به تامین محل اقامت و پذیرایی کامل شامل صبحانه، ناهار و شام از افراد معرفی شده از جانب طرف اول در مجتمع اقامتی بسطامی به نشانی فوق‌الذکر با شرایط مندرج در این قرارداد و با رعایت کلیه استانداردهای لازم در خصوص هتل 3 ستاره می‌باشد.
  • مدت قرارداد از تاریخ تنظیم به مدت یک سال تمام شمسی خواهد بود.
  • مبلغ قرارداد: طرف دوم می‌تواند به ازای هرنفر مبلغ 400.000 ریال (از افرادی که معرفی خواهند شد) روزانه دریافت نماید. بدیهی است مبلغ فوق در ایام نوروز به ازای هر نفر روزانه 800.000 ریال خواهد بود.
  • طرف دوم مکلف است افراد معرفی شده از جانب طرف اول را در اولویت پذیرش قرارداده به نحوی که نمی‌تواند به دلایل مختلف از پذیرش افراد امتناع نماید. (به استثنای مواقعی که ظرفیت پذیرش هتل تکمیل شده باشد)
  • رزرو اتاق با معرفی‌نامه کانون و تقاضای فرد به صورت برخط از طریق اینترنت می‌بایست حداکثر یک هفته قبل از سفر با هماهنگی مسئول رزرواسیون هتل سرکار خانم شاه قاسمی با شماره تماس 05132285519 انجام پذیرد.

 شرایط پذیرایی به شرح ذیل می‌باشد:

الف) صبحانه به صورت بوفه باز شامل: کره، پنیر، انواع مربا، عسل، آبمیوه، تخم مرغ آب‌پز، نیمرو، املت، عدسی، لوبیا، خیار و گوجه به تناوب

ب ) نهار به صورت منوی انتخابی شامل چلوکباب کوبیده، چلو جوجه کباب، چلو مرغ، انواع چلو خورش فصل، سبزی پلو با ماهی (برنج درجه یک ایرانی و گوشت تازه)

پ ) شام به صورت منو انتخابی شامل شنیسل خوراک قارچ و مرغ، مرغ کنتاکی، ته چین مرغ، همبرگر، کوفته تبریزی، رولت گوشت، کشک بادمجان

همراه کلیه غذاها نوشابه یا دوغ، ماست یا سالاد و سوپ به تناوب سرو می‌گردد.

ت ) چای به صورت شبانه روزی در اختیار میهمانان خواهد بود.

این هتل دارای 54 واحد 2 تخته و 3 تخته و 4 تخته با امکانات و تجهیزات کامل شامل: مبلمان، تلویزیون  ال سی دی، تلفن سانترال، یخچال، آشپزخانه مرکزی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و امکانات گرمایشی و سرمایشی (چیلر)، آسانسور 3 دستگاه، کافی‌شاپ، لاندری، رستوران بزرگ، اینترنت و... می‌باشد. رستوران هتل آماده پذیرایی با ظرفیت 200 نفر و سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و رژیمی می‌باشد.

 

همکاران گرامی که عضو کانون می‌باشند جهت رزرو با مسئول رزرواسیون هتل سرکار خانم شاه قاسمی با شماره تماس 05132285519 تماس حاصل کنند. بدیهی است ارائه خدمات صرفا به اعضاء کانون خواهد بود.