۱۴۰۳ پنجشنبه ۹ فروردین

قرارداد با هتل آپارتمان آرنیکا شیراز

بازدید 13686 تاریخ چهارشنبه 23 اسفند 1396

پیرو توافق‌نامه شماره 96/271 فیما بین کمیسیون رفاهی، درمانی ورزشی با هتل آپارتمان آرنیکا شیراز موارد توافق شده جهت بهره‌برداری همکاران به شرح ذیل اعلام می‌‌شود:

موضوع تفاهم‌نامه                                                                                                     

استفاده از خدمات اقامتی و پذیرایی طرف اول به صورت فولبرد/شناوری(اقامت با صبحانه) توسط میهمانان محترم طرف دوم (سردفتران با ارائه کارت شناسائی، و کارکنان دفاتر و خانواده‌هایشان با معرفی‌نامه از دفترخانه و کارکنان کانون با معرفی‌نامه کانون)

تبصره: منظور از شناور یعنی در صورتی‌که هتل(طرف اول) ظرفیت خالی داشته باشد می‌تواند ارائه خدمت نماید.      

مدت تفاهم‌نامه

اعتبار و اجرای مفاد این تفاهم‌نامه از زمان تاریخ امضاء و مبادله آن تا پایان اسفندماه سال 1397 می‌باشد که با توافق طرفین قابل تمدید است.

نحوه پرداخت هزینه خدمات

پرداخت خدمات توسط میهمان معرفی شده از طرف دوم به صورت نقدی  می‌باشد.

هتل آرنیکا شیراز دارای 22 باب اتاق، سوئیت، آپارتمان تک خوابه و دو خوابه لوکس و دارای امکاناتی نظیر آشپزخانه، سرویس مبلمان، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، تلویزیون ال سی دی، سیستم گرمایشی و سرمایشی با خدمات صبحانه بوفه رایگان، پارکینگ مسقف، روم سرویس 24 ساعته و اینترنت رایگان می‌باشد.

نرخ توافقی تفاهم‌نامه

مبلغ یکصد هزار تومان به ازاء هر نفر در ایام پیک( 26/ 12/ 1396 تا 13/ 1/ 1397) با سرو صبحانه

مبلغ پنجاه هزار تومان به ازاء هر نفر در ایام غیر پیک(به استثنای تاریخ مندرج به عنوان ایام پیک باقی ایام سال غیر پیک می‌باشد) با سرو صبحانه 

شرایط ارائه خدمات کارکنان طرف دوم

1- پذیرش اعضای محترم طرف دوم در واحدهای اقامتی و ارائه خدمات به ایشان (در ایام پیک مورد ذکر قرارداد) منوط به رزرو اتاق حداقل یک هفته قبل از تاریخ ورود خواهد بود. متقاضیان جهت رزرو می‌بایست 20% از کل هزینه را (بعد از اعمال تخفیفات مندرج در توافق‌نامه) به شماره کارت 6037691568663314 يا شماره حساب 0107558866004 نزد بانک صادرات به نام آقای مرتضی زارعی واریز نمایند.

2- در صورت مراجعه کارکنان طرف دوم بدون هماهنگی قبلی جهت استفاده از امکانات اقامتی، طرف اول در صورت امکان ایشان را پذیرش و خدمات لازم را ارائه خواهد نمود.

3- صورتحساب صادر شده از طرف اول باید با نام و مشخصات فرد متقاضی(مهمان) صادر و از طریق مهمان پرداخت گردد. کانون سردفتران ازدواج و طلاق هیچگونه تعهد مالی در خصوص پرداختی مهمانان معرفی شده ندارد.

4- در صورت بروز اتفاقات خارج از ید هتل که منجر به عدم ارائه خدمت در چارچوب قرارداد جاری گردد طرف اول مکلف است هتلی هم سطح هتل آرنیکا به منظور استفاده در اختیار مهمانان اعزامی قرار دهد.

آدرس مجموعه: شیراز، میدان قائم، بلوار هجرت، خیابان جاوید، هتل آپارتمان آرنیکا

شماره‌های تماس جهت هماهنگی و رزرو: ۰۷۱۳۲۲۷۷۷۱۹   -   ۰۷۱۳۲۲۸۳۸۷۸

شماره تلگرام مسئول رزرواسیون سرکار خانم یزدان پناه: ۰۹۳۹۲۰۶۵۴۷۵